Storitve

Poslovno svetovanje
Odnosi z javnostmi
Marketing
Produkcija
Izobraževanje

 

 

Predstavitev

NABIUM je agencija polnih storitev na področju trženja, odnosov z javnostmi in izobraževanja. Združujemo odlično strokovno in praktično usposobljene svetovalce, stratege, komunikologe, oblikovalce in druge strokovnjake.

Našim naročnikom svetujemo in komuniciramo načrtovano, neposredno in usklajeno z njihovim poslanstvom, vizijo in poslovnimi cilji.

V agenciji Nabium sledimo strategiji »z manj do več«, saj z inovativnimi poslovnimi rešitvami in znanjem naročnikom zagotavljamo učinkovite rezultate po poštenih cenah.

Poslanstvo
Naročnikom zagotavljamo doseganje maksimalnih rezultatov z minimalnimi vložki v njihove marketinške in razvojne aktivnosti. To izvajamo z učinkovitim poslovnim svetovanjem, s strateškim načrtovanjem ter z integriranim komuniciranjem. Uvajamo inovativne družbeno odgovorne pristope in pripravljamo izobraževanja po meri in razumni ceni, ki večajo poslovno učinkovitost naročnika.

Vizija
Do leta 2020 okrepiti naše razvojne in svetovalne aktivnosti v prid naročnikov ter se aktivno povezovati s slovenskimi in tujimi poslovnimi partnerji in združenji za učinkovit nastop na slovenskem in tujih trgih.

Nabium je marketinška agencija polnih storitev in izvirnih rešitev.

 

Nabium, marketinška agencija polnih storitev in izvirnih rešitev.

 
   
©2009-2014 Copyright NABIUM d.o.o. | Vse pravice pridržane | O avtorjih | Dodaj med priljubljene
GSM: 031 344 883 | Fax: 02 429 71 04 | info@nabium.si

Marketing, strategija, trženje, zloženka, vizitka, CGP, novinarska, PR, produkcija, izobraževanje, svetovanje, zakup oglasnega prostora, media plan, časopis, revija, poslovno svetovanje, posel, strategije uspeha, uspeh, marketinška učinkovitost, inovativnost, kreativne rešitve, idejna zasnova, ustanavljanje podjetja, organizacija poslovanja, zasnova in priprava revij, časopis, glasilo, organizacija dogodkov in nastopov (otvoritve, seminarji, konference, poslovna, družabna srečanja, razstave, sejmi, dogodki, akcije, predstavitve…), novinarskih konferenc, krizno komuniciranje, svetovanje, priprava tržno-komunikacijske strategije, idejna in kreativna zasnova blagovnih in storitvenih znamk, vstop domače ali tuje znamke na trg, kreativne zasnove tržno-komunikacijskih kampanj, akcij, medijsko načrtovanje in zakup, neposredni (direktni) marketing, organizacija klicnega centra, servisa strank, program zvestobe kupcev, produkcija marketinških materialov, oglasi (televizijski, radijski, tiskani oglas, banner), spletne strani, knjige, katalogi, zborniki, programske knjižice, časopisi, revije, uspešno vodenje sestankov, učinkovito delegiranje nalog, komuniciranje s strankami, upravljanje kreativnih procesov v podjetju, uvajanje inovativnosti v poslovanje